Spoštovani starši, dragi učenci, cenjeni kolegi učitelji!
Za nami je teden, ki je prav vse nas postavil na veliko preizkušnjo in potrdil besede znanega fizika Isaaca Newtona, ki je nekoč dejal, da »to, kar vemo, je kapljica; to, česar ne vemo, je morje.« Dobesedno čez noč smo se morali prilagoditi in začeti raziskovati po morju neznanega.
Drznem si nas pohvaliti in reči, da smo se hitro prilagodili danim razmeram in poskusili iz vsega izvleči najboljše, kar smo, po svojih močeh, lahko. Zahvala gre vam, cenjeni kolegi, ki ste s svojo izvirnostjo takoj, brez vsakršnih dvomov, poprijeli za delo in učencem pripravili vso potrebno gradivo, ne ozirajoč se na dejstvo, da nihče od učiteljev in učencev takšne vrste dela ni vajen. Vsekakor gre pohvala tudi vam, dragi učenci, da znate tudi v takšnih trenutkih dati vse od sebe in se spoprijeti z malo drugačnim »šolskim« delom. Nenazadnje pa gre velika zahvala tudi vam, spoštovani starši, saj brez vas ne bi bili pri svojem trudu uspešni ne učitelji in ne učenci. Stojte jim še naprej ob strani, spodbujajte jih pri delu, vlivajte jim upanje in motivacijo.
V prvem tednu smo vas, dragi učenci, povabili tudi k izpolnjevanju ankete. Zapisali ste, da vam je ideja pouka na daljavo sicer všeč, da pa bi rajši bili v šoli. Verjetno so to zdaj želje vseh nas, kajne? Veseli smo vašega zagona za šolsko delo, saj nam sporočate, da se nameravate šolskemu delu posvečati enako, kot če bi bili v šoli. Vas pa vsekakor upravičeno skrbi, da bo kvaliteta vašega znanja manjša in da bo po vrnitvi v šolo potrebna razlaga učiteljev. Naj vas to ne odvrne od sprotnega dela, za pomoč se lahko obrnete (preko elektronskih sporočil) tudi na svoje učitelje, ki vam bodo z veseljem priskočili na pomoč. Tudi na šolsko svetovalno službo se lahko obrnete po kakšen nasvet v zvezi z učenjem ali težavami, ki vas pestijo (vodstvo šole in strokovni delavci so dosegljivi na elektronskih naslovih, ki jih najdete na naslednjih dveh povezavah: http://www.os-frana-rosa.si/govorilne-ure/ in http://www.os-frana-rosa.si/sola-2/).
Naj vas ob tej priložnosti povabim k reševanju nove ankete, ki nam bo v veliko pomoč pri organizaciji dela vnaprej. Za reševanje ankete klikni TUKAJ.
Dragi učenci, ne pozabite pa tudi na čas, ki ga namenite sebi in svojim najbližjim. Če razmere to dopuščajo, se odpravite s svojimi bližjimi v naravo, na sprehod. Doma posvetite drug drugemu čas za igro, pogovor ali ogled kakšne zanimive oddaje (pod naslovom Varno na internetu med epidemijo koronavirusa najdete seznam koristnih, zabavnih in varnih spletnih strani).
Naj nam ob koncu vsem napišem le še, da bodimo pri vsem, kar počnemo v teh dneh, smeli še naprej. Lepo vas pozdravljam in vam vsem želim vse dobro in ostanite zdravi.
Nataša Gajšek Ključarič
ravnateljica
6. RAZRED
MATEMATIKA
- Navodila za delo
- Utrjevanje kotov
- Seznam e-gradiv
- Učiteljica B. Zorko sporoča: “Kogar zanima ocena 3. PPZ matematike, mi naj napiše elektronsko sporočilo.”
ANGLEŠČINA
- Navodila za delo
- Besedišče: Stone, soup
- Some, any
- Utrjevanje z rešitvami
- NOVO! 24. 3. 2020: Navodila za Kahoot
GEOGRAFIJA
ZGODOVINA
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA Navodila , Dokument
7. RAZRED
SLOVENŠČINA
ANGLEŠČINA
- Navodila za delo
- Učni list
- NOVO! 24. 3. 2020: Navodila za Kahoot
- NOVO! 24. 3. 2020: Rešitve učnega lista
ZGODOVINA
NARAVOSLOVJE
- Navodila za delo
- Rast in razvoj
- Poglavje 9, pravilni odgovori
- Samostojno raziskovalno delo (Rast in razvoj)
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA Navodila , Dokument
IZBIRNI PREDMET – UREJANJE BESEDIL
IZBIRNI PREDMET – GLEDALIŠKI KLUB
IZBIRNI PREDMET – SODOBNA PRIPRAVA PREHRANE
8. RAZRED
MATEMATIKA
ANGLEŠČINA
ZGODOVINA
- Navodila za delo
- Zakaj je v Franciji leta 1789 izbruhnila revolucija?
- Kako je revolucija spremenila Francijo?
- Kako je Napoleon ustvaril evropski imerij?
- Tri Napoleonove usodne napake.
- Ilirske province.
LIKOVNA UMETNOST in LIKOVNO SNOVANJE
TEHNIKA IN TEHNOLOGIJA Navodila , Dokument
9. RAZRED
MATEMATIKA
ANGLEŠČINA
GEOGRAFIJA
ZGODOVINA
BIOLOGIJA
LIKOVNA UMETNOST in LIKOVNO SNOVANJE
IZBIRNI PREDMET – RAČUNALNIŠKA OMREŽJA